fredag 11 juli 2008

Winnerbäck

<--Lars Winnerbäck på Sofiero!!

Har för första gången sett Lasse live, absolut bra! Men känns som han har mycket mer o ge.. För min skull kunde han gärna fått spela en sådär två timmar till.. har har så mkt bra o komma med!

Men det var en super trevlig kväll, kunde vatt mer folk o mer ös.. Publik i alla åldrar vilket är både positivt och negativt.

Bäst; 1. Hugger i sten (utan tvekan)
2. Du hade tid (helt underbar live)
3. Elegi (rysningarna e ett faktum)

Sämst; 1. Seg inledningen, som ifs tog sig.
2. Dessevärre "Om du lämnade mig nu",
fick inte den effekt jag väntat mig.

Besvikelse; Fick inte höra "Min älskling har ett hjärta av snö" en av mina absoluta favoriter.


Men killen har ju en otrolig förmåga att uttrycka sig, han gör de bättre än jag...


... till dig My Love

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej.
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.
*
Den enda som verkligen älskar mej är du.
*
Ta min hand, jag följer dig
Vi ska åt samma håll, härifrån
Ta min hand, jag följer dig
Vi ska åt samma håll
*
Du är den enda
Du är den bästa
Som jag har letat
Som jag har väntat
Vill jag gå hem med dig
Jag vill bara gå hem med dig

*


Och på tal om nåt helt annat,
jag ska flytta från Småland!
Alla vet, men ingen vågar fråga..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå vart då???

KEONI sa...

Vart ska du flytta??