tisdag 22 juli 2008

Har gjort ett tappert försök att sova.. det gick inte! Även om min käre pojkvän lärt mig att det är bara att bestämma sig. Gick ändå inte.. Det är så mycket tankar och funderingar nu.. Jobb, flytt, pengar, träning..mm. Allt bara snurrar runt, o kan väl inte påverka det ett skit såhär mitt i natten?!

Inlines igår, gud vad skoj! Insåg dock att man inte längre är vad man har varit.. Jag va ju grym förr, tyvärr inte nu längre..

Min högerhand är märkt för livet. Lyckats få ett ruskigt fult ärr där.. Kan meddela att fritösen inte är nån höjdare att bränna sig på..;-(

Har fyra lediga dagar framför mig, väldigt skönt.. Ska försöka fylla dom med nåt meningsfullt bara=)

När Anders gick bort lärde jag mig bl.a att man måste våga tala om för folk att man uppskattar dom, man kan aldrig tala om för många gånger att man tycker om någon.. tvärtom!!

Ska villigt erkänna att jag e lyckligare än nånsin, bortsett från mitt jobb är livet verkligen toppen.

Säger det igen;visa uppmärksamhet, tacksamhet och kärlek.

Är man inte redan knäpp i huvudet, så blir du garanterat det av folket på ck.se. I like!

Sommar-ge oss sommar, tack!

Ta aldrig något för givet, eller för en självklarhet. Det är då det går förlorat..

Grisfesten va ultraball..Tack!

Kenny - du e en underbar vän!
Andrew - lycka till over there, du kommer alltid va min lillebror!

Nu har jag bestämt mig;
du o jag.

Sova, vad det visst. Gonatt!


Inga kommentarer: