fredag 25 juli 2008

Kom ihåg mig då!

Vi lämnar nu.. mer eller mindre allihop. Vissa åt samma håll, nån till USA o nån vet inte vart! Just nu är en period där livet förändras, förmodligen bara positivt för oss alla...
Din dröm har alltid varit Spielberg, jag vet att du kommer lyckas!
Du har alltid dissat skånigar, nu ska du själv flytta dit=) Tacksam för de btw!
Du med pengarna på fickan, va gör du egentligen? Följ med oss söderut.
Jag utan jobb, men blivande sambo.. lyckligare än nånsin..
Saker o ting kommer splittras upp.. tråkigt nog. Nätterna hos mig med A & H kommer jag alltid att minnas, Kvällarna hos Krille är slut sedan länge.. nån grillkväll hos Kent borde vi kunna klämma in. Fylla på balders o granada.. allt är slut!
Men vi har så mkt kvar o ge.. bara kankse inte tillsammans.
Älmhult är tryggt o bra, men nu går vi vidare vänner=)!!!

Inga kommentarer: