torsdag 3 januari 2008

Ännu ett år!

Dax att sammanställa 2007!! Ett av dom absolut jobbigaste, men lärorikaste åren jag upplevt!!

Årets...

  • ...match: Manchester United - Roma 7-1, behöver man säga nåt mer??
  • ...tragedi: Att förlora en älskad vän, det jobbigaste jag tagit mig igenom. Du finns inom mig Anders.
  • ...förlust: Förlorade även min moster, efter en lång tids sjukdom.
  • ...födelsedag:Att Carl von Linné skulle fyllt 300år kan ju ingen ha missat!
  • ...fest:Midsommar på Öland, pissväder men sjukt kul!!!
  • ...fest2: Krilles inflyttningsfest, jag säger bara OJOJOJ!!!
  • ...introduktion:Andrej introducerade mig för JIMMY EAT WORLD!! Riktigt riktigt bra musik! Tack Andrew!
  • ...tradition:Pokerkväll hos Nicke varje måndag, mkt trevligt!!
  • ...investering: Min älskade kamera, bland det bästa jag köpt nånsin!
  • ...inverstering2: Samsung40"Full HD LCD-TV wow alltså, sjukt bra!
  • ...placering: Markaryds IF lyckades avancera! Riktigt imponerande!
  • ...nördigaste: Facebook, behöver jag säg mer??
  • ...resa: Ingen direkt ledighet under året, så längsta resa var en endagstur till Tyskland med grabbarna. Det va riktigt skoj!
  • ...konsert: Hmm.. han bara med en! Gessle i Mamlö, bra som alltid!
  • ...tv: Är inget IDOL-fan egentligen.. Men när Amanda sjöng Hallelujah=GÅSHUD!!
  • ...film: Cinema paradiso, gammal film men inte sett den innan! Helt underbar!
  • ...toffel: Många skaffade partner under året, men Krille toppar nog!!
  • ...bild: Skinkbilden kommer förbli en klassiker!!