tisdag 15 januari 2008

För dig Lillebror=)


Fick ett väldigt påhopp om att jag uppdaterar för sällan.. de finns dock en vis risk att det blir tråkigt o tjatigt om man skriver för ofta!

Men skvaller enbart för dig Andrew!

  • Kenny o jag bor förtillfället grannar då Amanda o Jake är i Thailand!! Önskar att han kunde bo kvar där, bra att ha skalman next door!
  • Krille.. hmm.. ja han har vi snart glömt hur han ser ut. TOFFEL! Behöver nog inte sägs mer om de.
  • Härder o Maria pirrade sjukt många gånger under tiden hon va hemma. Men du vet nog mer om de än jag gör.
  • Julia har ju oxå flyttat hit, hon har gjort lägenheten jätte mysig. De verkar som hon o Robin har de kalas!
  • Avander har flyttat från mig, han jobbar nu på en lyxkryssare som reser jorden runt!
  • Eve pluggar precis som vanligt. Inget skvaller där!
  • Filip strulade me Frida Riiling på senaste Granada. De va fler skandaler under den kvällen, men tar inte de här! Av hänsyn!
Nyårssummering!
En viss blond tjej (som jag inte vill säg namnet på), roade sig med Olle i hissen. O strulade med bla Tobias Ceaser o nån mer tror jag.
Filip va me Bella.
Fia däcka tidigt som fan. (sägs även att hon strulade me Mandus, men inte fått de bekräftat)
Jag stötte åter ihop me Nylander.
Fabbe hade migrän.
Lina o Ida va på topp!!
Härder va sjuk o mest kåt på Maria.
Olle hitta inte sina skor dan efter, så fick åka hem i bara strumpor?!
Henke o Anna Dahl hookade upp!
Kent va stenpackad! O spottade så fort han sa nåt!
Jag kräktes.. plus flertalet till!
Krille o Anita gick hem strax efter ett.
Micke blev av med både mobil o kavaj.
Sjukt kul kväll!!!!


Övrigt!
Ronaldo e sjukt het förtillfället!! United äger, mer än vanligt=)
Carola ska åter igen va med i melodifestivalen. (Ja, jag vet att du skiter i de)

Nöjd nu?
Vi får ta resten när du kommer hem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack sa mycket! det var mycket intressant! : )