söndag 20 januari 2008

Amore.


Bland det bästa jag vet är att plugga in ipoden, ta på vinterjackan o koppla hunden.. o bara ut o gå! Vara ute en minst en timme, helst ska de va ganska sent, mörk o helt blåsa lite kallt.
Det ska riktig kännas att man e ute.
Lyssna på musiken, spana lite i folks fönster=) o verkligen bara tänka! Kan känna mig helt trygg, då ingen gärna ger sig på en rottweiler.
Det är riktigt undebart!

******************************

Du ger mig energi, du gör mig stundtals lycklig.
Men kärleken är obefintlig.
Känner mig kluven.

******************************

Jag vet att ni är mina vänner, o jag tycker verkligen om er.
Men kan inte förstå varför jag inte får följa med.
Det sårar mig verkligen.
Ingen älskar spelet mer än jag.

******************************

Du har väl inte missat:

¤Chase this light - Jimmy Eat World
¤Love of a lifetime - Lifehouse

¤Home - Chris Daughty

******************************

Som John Lennon skulle ha sagt
- All you need is love -


Inga kommentarer: