måndag 1 september 2008

Move on

Det har hänt en del sista tiden, och för er som inte ser mig varje dag kommer nu en uppdatering:

Jag har gjort min absolut sista dag på Möckelsnäs, känns helt underbart. Kommer dock att sakna personalen där, de är roligt folk! Men efter 4år så får det faktiskt vara nog.

Jag har flyttat, och just nu vet jag knappt själv var jag bor.. mest i en massa flyttlådor. Men har iaf blivit sambo och vi kommer under veckan att flytta ut på landet.. Ja helt sant! O det känns så gött. Så vill ni mig nåt finns jag i skåne=)

Jobb.. har typ fått jobb på subway i HBG, piss jobb! Blir nog bara en dag till där.. de va inget för mig. Så ska på en intervju imorn på ett ställe som verkar riktigt schysst.. lovar att följa upp detta!

Träningen går kass.. träningsläger om nån vecka, det blir skoj!

Jag fyller år på fredag, vet inte om de e så ball egentligen??

La vita e bella

1 kommentar:

Anonym sa...

Ey bella! grattis till flyttet! OCh ograttis till kasst jobb..men det ordnar sig. ha det bra i skåne! kramar