söndag 29 juni 2008

Time after time

Kommer du ihåg vad du gjorde den 29e juni förra året??? Det gör jag, exakt i detalj!
Jag kan återge varenda minut, varje telefonsamtal o varenda tår som föll nerför kinden.
Det var mitt andra dödsbesked för året, trodde aldrig nånsin att jag skulle bli glad igen..

Ett år senare så är jag glad.. Men jag tänker ofta på den där dagen, utan tvekan värsta dagen i mitt liv.

DÖD! Han är död... Orden ekar i mitt huvud, en chock! Killen jag känt i hela mitt liv, han som alltid funnits vid min sida.. borta, borta. Det gör så ont, det kommer det alltid att göra... Ett år, o tårarna rullar fortfarande..

Tänker på dig
Saknar dig
Du har en oersättlig plats i mitt hjärta.


(Jag vet att du läser här, så tack för bilden, jag hoppas det är ok att jag publicerar den,
då jag själv inte hade tid o hälsa på honom idag)








Inga kommentarer: