onsdag 7 maj 2008

Min älskling har ett hjärta av snö.

_________________________________________________________________

Så, då va bomben släppt.. rakt och ärligt! Nu får vi se vad reaktionen blir.. take it or leave it. Jag är iaf lycklig, måste sluta anpassa mig efter alla andra hela tiden! Men de skulle såra mig om vänskapen skiter sig, ingen känner mig som du.. de vet du!


Livet kunde inte vara bättre just nu.. Kärleken strålar, vädret är underbart, träningen ger resultat o jobbet är snart över..
Dock rejält stressad inför hösten, tänk om jag inte kommer in!??

Träningslägret närmar sig med stormsteg, ska bli såå roligt! Tror de kommer ge mig mkt..=) Spännande för en nybörjare som jag!
_________________________________________________________________

Telefonsamtal.
-
Tja!
-Hej, väckte jag dig??
- Nej, faktiskt inte...
-FAN!!!!

Haha, Karro var ute efter lite skadeglädje=)

_________________________________________________________________


*
Min älskling har ett hjärta av guld!

Hans blåa ögon gör mig matt
han säger: "ta aldrig nånting för givet"
och vi pratar om vart vi ska just inatt
men jag antar att vi menar hela livet
*


1 kommentar:

KEONI sa...

Kommer in var?????