måndag 12 maj 2008

Förändring.



- Ligan i hand, "bara" CL kvar, de fixar vi. Glory Glory!!!!!!

-Du tog bomben bra, det är jag tacksam för. Tack!

-Big news på jobbet, tyvärr inget offentligt än.. men jag hoppas att det blir en possitiv utveckling. Även om jag tvivlar på att jag stannar!?

-Saknar mina vänner. måste hinna ses i veckan..

-Ytterligare en människa fick sätta livet till i helgen.. Döden får oss alla att tänka till, jag fick mig ännu en påminelse. Va rädd om dina nära o kära!!!

-Trodde jag hade bilden klar för mig.. får nog tänka om lite. Men det är bara bra!

- De va en annorlunda fest, härligt folk. KUL!! O utsikten fantastisk.

-Äntligen hittat känslan, 35km me brossan i söndags va nog min roligaste runda hittills=)

-Du är så.. Underbarvackerfinsötärligroligpålitligomtänksamgenerös. Kärleken blir starkare o saknaden jobbigare.. Du får inte såra mig nu.

Inga kommentarer: