måndag 7 april 2008

Grattis på födelsedagen.



I tisdags skulle du ha fyllt 22år. Men du kom inte ända fram.. Frågan, VARFÖR ekar i mitt huvud? Varför varför, blev de som det blev. Jag vet att det inte finns nåt svar på de.. men jag kommer alltid att undra.
Du finns med mig varje dag.. allt de vi har tillsammans, det finns alltid i mig. Kommer aldrig igen ha en vän som du.


Torsdag var en jobbig dag. Skulle hälsa på dig vid din grav. Grät hela vägen till Markaryd, lämnade blommor hos dig och vi pratade en stund. Grät hela vägen hem o hela resten av dagen.
Tänk vad födelsedagar vi har firat tillsammans... Jag hoppas o tror att du hade en bra dag, det var många som uppvaktat dig iaf. Jag hoppas du vet hur omtyckt du var.




Du fattas oss alla.
Tack för allt du gett.
Vänner för evigt.

Inga kommentarer: