torsdag 6 mars 2008

Uppdatering!


Livet förtillfället...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Har inhandlat Mc-hjälm, så bara skinnställ, hoj o körkortet kvar..hmm=)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Har äntligen lyckats bestämma mig om tatueringsmotiv.
Frågan är nu bara om jag ska sätta den på vaden eller ryggen?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tror stenhårt på att Man United vinner Champions Leauge!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jag har två nya favvolåtar
-
Breath m. Breaking Benjamin
&
Miss you love m. Silverchair
-
Tack J.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

The Notebook var de mest överskattade jag sett på riktigt länge.
Absolut en bra o sevärd film, jag hade nog för höga förväntningar.
Trodde den skulle gripa tag mer i en...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

(De e nog inte meningen att jag ska va lycklig,
people always leave,
Miss U)

1 kommentar:

KEONI sa...

Härligt med låtarna. =) Tänk på stavningen på Keoni när du tattar på vaden!! ** (tycker jag)!!