torsdag 8 november 2007

Äkta!!

Reflekterade över en sak idag, äkta vänskap!
En riktigt vän behöver du inte se på över ett år, men när ni väl träffas så känns det som igår. NI vet precis vart ni har varandra. Ni kan snacka om allt utan att de känns jobbigt, dra råa skämt och "mobbas" men precis veta vart gränsen går för den andre. Ni ställer alltid upp, o avsett vad det gäller.


Sån vänskap kände jag verkligen idag. Det var längesen jag kände mig så glad som idag. Först en helt underbar dag i Växjö med Fidde som jag verkligen inte sett på månader. Glömt hur sjukt kul vi kan ha=) Tack för de!
Sen sammankomst hos Krille, längesen det oxå... Alla samlade o mkt skitsnack!
Känner mig utvilad o glad för första gången på riktigt länge.

Ta vara på dina vänner, imorgon kan dom vara borta.

1 kommentar:

Togge sa...

Hey! Come and check out the new cool corner in Blogger! kentshorna.blogspot.com